آ
-
آلفاآمیلاز
اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
-
آمادگی بدنی ادراک شده
ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
آمادگی جسمانی
ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
آمادگی حرکتی
نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
آموزش خطی
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
-
آموزش غیر خطی
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
ا
-
اجتناب
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
-
اختلال بیش فعالی نقص توجه
مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
اداره کل ورزش و جوانان
تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
اضطراب
اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
اضطراب
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
-
افراد فعال و غیرفعال
مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
افسردگی
اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
انگیزش
مقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
اوقات فراغت
تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
ب
-
بازداری
مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
بازیهای ویدوئی فعال
تاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
-
بدمینتون
تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
-
بدمینتون
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
-
برد و باخت
مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
-
برنامه حرکتی
اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
برنامه حرکتی اسپارک
اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
بیش فعالی
تاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
-
پارکینسون
بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
پارکینسون
بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
ت
-
تاب آوری
اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
تیپ
رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
تیراندازی
رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
ترس
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
-
تیروکمان کاران
نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
تعادل
بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
تعادل
بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
تغییرات انگیزشی
اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
-
تفاوت جنسیتی
مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
تمرینات بدنی
بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
تمرینات برایتونیک
اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
تمرینات ترکیبی
بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
تمرینات ذهنی
بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
تمرین حاد
تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
-
تنظیم هیجان
مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
تنظیم هیجان شناختی
نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
توجه
مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
ث
-
ثابتقدمی
مقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
ج
-
جوانان
عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
چ
-
چرخش ذهنی
مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
چهار سبک توجه نیدفر
بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
ح
-
حافظه فعال دیدای/فضایی&rlm
تاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
-
حافظه کاری
مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
حافظهکاری
عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
-
حمایت اجتماعی درک شده
تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
خ
-
خستگی ذهنی
تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
-
خودپنداره بدن
ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
خودکارآمدی
آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
ر
-
راهرفتن
بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
رشد حرکتی
نقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
رقابت
مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
ز
-
زمان واکنش
تأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
ژ
-
ژیمناستیک
نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
س
-
سالمندان
بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
-
سبکهای شناختی
تأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
-
سرسختی ذهنی
مقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
سندرم داون
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
ش
-
شاخصتودهبدنی
نقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
شایستگی حرکتی
ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
شایستگیحرکتیادراکشده
نقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
شخصیت
رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
شرایط روانی
نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
شطرنج
مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
شنا
مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
ط
-
طرحواره ناسازگار اولیه
مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
ع
-
عملکرد
نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناستها در پیشبینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کمفشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
عملکرد ورزشی
تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
ف
-
فشار روانی
تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
فعالیت بدنی
اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
-
فعالیت واماندهساز
عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
کرونا
اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
-
کرونا
اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
کنترل بازداری
تاثیر بازیهای ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
-
کودکان
اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
کورتیزول
اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
م
-
مدل آموزشی بازی برای فهمیدن
آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
مدل آموزشی سنتی
آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
مستقل از زمینه / وابسته به زمینه
تأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
-
مهارت حرکتی بنیادی
نقش جنس، سن و شاخص تودهبدنی در شایستگی حرکتی ادراکشده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
مهارت های فراشناختی
نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
موفقیت ورزشی
نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ن
-
نخبه
رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
-
نظریه خود-مختاری
اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخصهای انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
-
نوجوان
اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
-
نوجوانان
آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
و
-
والیبال
مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
ورزش
مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحوارههای ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشتههای تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
-
ورزش رقابتی
اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
-
ورزشکار
عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظهکاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
-
ورزشکاران انفرادی
مقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
ورزشکاران تیمی
مقایسه سرسختی ذهنی، ثابتقدمی و تفاوتهای انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
ورزشکاران غیرنخبه
مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
-
ورزشکاران نخبه
مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
ه
-
هیجان ورزشی
نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
هوش هیجانی
رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
ی
-
یادگیری
تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
-
یادگیری (آشکار و ضمنی)
تأثیر سبکهای شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد