نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آلفاآمیلاز اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
  • آمادگی بدنی ادراک شده ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • آمادگی جسمانی ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • آمادگی حرکتی نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناست‌ها در پیش‌بینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کم‌فشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • آموزش خطی تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
  • آموزش غیر خطی تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]

ا

  • اجتناب ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
  • اختلال بیش فعالی نقص توجه مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • اداره کل ورزش و جوانان تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • اضطراب اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • اضطراب ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
  • افراد فعال و غیرفعال مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • افسردگی اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • انگیزش مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • اوقات فراغت تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]

ب

  • بازداری مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • بازی‌های ویدوئی فعال تاثیر بازی‌های ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی ‏کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
  • بدمینتون تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
  • بدمینتون تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
  • برد و باخت مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشته‌های تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
  • برنامه حرکتی اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • برنامه حرکتی اسپارک اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • بیش فعالی تاثیر بازی‌های ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی ‏کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
  • پارکینسون بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
  • پارکینسون بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]

ت

  • تاب آوری اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • تیپ رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
  • تیراندازی رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
  • ترس ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]
  • تیروکمان کاران نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • تعادل بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
  • تعادل بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • تغییرات انگیزشی اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخص‌های انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
  • تفاوت جنسیتی مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • تمرینات بدنی بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
  • تمرینات برایتونیک اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • تمرینات ترکیبی بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
  • تمرینات ذهنی بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
  • تمرین حاد تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
  • تنظیم هیجان مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • تنظیم هیجان شناختی نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • توجه مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]

ث

  • ثابت‌قدمی مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]

ج

  • جوانان عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظه‌کاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]

چ

  • چرخش ذهنی مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • چهار سبک توجه نیدفر بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]

ح

  • حافظه فعال دیدای/فضایی&rlm تاثیر بازی‌های ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی ‏کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
  • حافظه کاری مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • حافظه‌کاری عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظه‌کاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
  • حمایت اجتماعی درک شده تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]

خ

  • خستگی ذهنی تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]
  • خودپنداره بدن ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • خودکارآمدی آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]

ر

  • راه‌رفتن بررسی تفاوت اثر انواع توزیع توجه براساس مدل نیدفر در تعادل و راه رفتن بیماران پارکینسون [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • رشد حرکتی نقش جنس، سن و شاخص توده‌بدنی در شایستگی‌ حرکتی ‌ادراک‌شده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • رقابت مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشته‌های تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه ترس از ارتفاع کوهن در ورزشکاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-28]

ز

  • زمان واکنش تأثیر سبک‌های شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]

ژ

  • ژیمناستیک نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناست‌ها در پیش‌بینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کم‌فشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]

س

  • سالمندان بررسی تأثیر تمرینات بدنی، ذهنی و ترکیبی بر اختلالات تعادلی و توانایی تصویرسازی سالمندان مرد مبتلا به پارکینسون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 115-135]
  • سبک‌های شناختی تأثیر سبک‌های شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
  • سرسختی ذهنی مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • سندرم داون تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]

ش

  • شاخص‌توده‌بدنی نقش جنس، سن و شاخص توده‌بدنی در شایستگی‌ حرکتی ‌ادراک‌شده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • شایستگی حرکتی ارتباط آمادگی بدنی ادراک شده با شایستگی حرکتی دانشجویان دختر [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • شایستگی‌حرکتی‌ادراک‌شده نقش جنس، سن و شاخص توده‌بدنی در شایستگی‌ حرکتی ‌ادراک‌شده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • شخصیت رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
  • شرایط روانی نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناست‌ها در پیش‌بینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کم‌فشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • شطرنج مقایسه تأثیر تمرین برنامه های منتخب آموزش شطرنج بر حافظه کاری، بازداری و توجه کودکان دارای اختلال بیشفعالی نقص توجه: با تاکید بر بازداری و غیر بازداری [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • شنا مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]

ط

  • طرحواره ناسازگار اولیه مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشته‌های تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]

ع

  • عملکرد نقش فاکتورهای آمادگی حرکتی ژیمناست‌ها در پیش‌بینی عملکرد اجرایی در شرایط روانی کم‌فشار و پرفشار [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • عملکرد ورزشی تأثیر خستگی ذهنی حاد بر عملکرد بازیکنان نیمه ماهر بدمینتون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-58]

ف

  • فشار روانی تدوین الگوی رابطه فشار روانی و حمایت اجتماعی درک شده با اوقات فراغت مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • فعالیت بدنی اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخص‌های انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
  • فعالیت وامانده‌ساز عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظه‌کاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه توانایی تنظیم هیجانات و کارکردهای اجرایی در دانشجویان فعال و غیرفعال [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • کرونا اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخص‌های انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
  • کرونا اثربخشی تمرینات برایتونیک بر افسردگی و تاب آوری کادر درمان زن بخش کرونای بیمارستان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • کنترل بازداری تاثیر بازی‌های ویدیویی فعال(kinect‐xbox) بر کنترل بازداری و حافظه فعال دیداری/فضایی ‏کودکان دچار نقض توجه بیش فعال [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-154]
  • کودکان اثربخشی برنامه حرکتی اسپارک بر اضطراب کودکان [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • کورتیزول اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]

م

  • مدل آموزشی بازی برای فهمیدن آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • مدل آموزشی سنتی آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • مستقل از زمینه / وابسته به زمینه تأثیر سبک‌های شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]
  • مهارت حرکتی بنیادی نقش جنس، سن و شاخص توده‌بدنی در شایستگی‌ حرکتی ‌ادراک‌شده کودکان 7 تا 9 سال [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • مهارت های فراشناختی نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • موفقیت ورزشی نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

ن

  • نخبه رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]
  • نظریه خود-مختاری اثر فعالیت بدنی در محیط سبز بر شاخص‌های انگیزش، سواد بدنی، سرزندگی، و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 173-189]
  • نوجوان اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
  • نوجوانان آیا روش های آموزش حرکتی (سنتی و بازی برای فهمیدن ) بر خودکارآمدی در نوجوانان دختر اثرگذار است؟ [دوره 2، شماره 2، 1402]

و

  • والیبال مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • ورزش مقایسه تأثیر برد و باخت بر طرحواره‌های ناسازگار اولیه ورزشکاران دختر رشته‌های تیمی و انفرادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 155-171]
  • ورزش رقابتی اثر شش هفته قرارگیری در معرض تمرینات ورزشی رقابتی در تعدیل پاسخ آلفا آمیلاز و کورتیزول بزاق در نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-83]
  • ورزشکار عنوان برسی اثر فعالیت وامانده ساز حاد بر حافظه‌کاری جوانان ورزشکار و غیر ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 59-69]
  • ورزشکاران انفرادی مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • ورزشکاران تیمی مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • ورزشکاران غیرنخبه مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]
  • ورزشکاران نخبه مقایسه چرخش ذهنی ورزشکاران نخبه و غیرنخبه زن و مرد [دوره 2، شماره 2، 1402]

ه

  • هیجان ورزشی نقش راهبردهای نه گانه تنظیم هیجان شناختی در پیش بینی موفقیت ورزشی تیروکمان کاران [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و انواع شخصیت با سطوح متفاوت عملکرد تیراندازان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 101-113]

ی

  • یادگیری تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-46]
  • یادگیری (آشکار و ضمنی) تأثیر سبک‌های شناختی بر میزان یادگیری آشکار و ضمنی مهارت حرکتی- شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 85-99]